HTML

Magyar  Français

kereses_head.png


cimkek_head.png

AKG (1) állatok (6) Anyák Napja (2) Asterix az olimpián (1) baba-mama (2) Bálint-nap (2) barkácsolás (24) beszélgetés (4) bingó (8) Bûche de Noël (1) Café Dumas (6) Câlinou (11) chasse aux oeufs (1) chasse au trésor (2) CP (1) dal (19) dalok (36) dinoszauruszok (1) dobble (1) dominó (3) Dzsungel könyve (1) ellentétek (1) első osztály (1) email (1) ének (33) Épiphanie (2) Facebook (1) farsang (1) fényképek (11) film (13) foglalkozások (31) fonetika (1) francia (40) franciatanárok (2) Francia Intézet (24) Francia Iskola (2) galette (2) Gyöngyvirág Ünnepe (1) gyümölcsök (1) Halloween (5) honlapok (2) Húshagyó kedd (2) húsvét (5) időjárás (1) Institut Francais (21) írás (2) játék (23) játszótér (5) jelmez (1) kapcsolat (1) Karácsony (4) kincsvadászat (3) könyv (2) körjáték (6) lottó (3) magyar (1) Mardi gras (2) matematika (5) memóriajáték (6) mese (13) Meska (1) mondóka (32) mondókák (23) nyár (5) nyári tábor (3) Nyílt Nap (1) olimpia (1) olvasás (7) ősz (3) ötletek (10) Pinterest (3) pörgettyű (1) puzzle (4) rádió (2) rajzfilm (4) recept (10) Saint Valentin (1) sport (1) sudoku (2) Szamóca kiskertész-tanoda (1) számolás (2) színek (3) színezők (12) szókeresés (3) szülő-babysitter találkozó (1) tábor (13) társasjáték (9) Tatou le matou (1) tavasz (4) tél (2) testrészek (4) továbbképzés (1) TV (1) TV5 Monde (1) újév (4) ünnepek (13) Valentin-nap (2) Vármúzeum (1) videó (6) Vízkereszt (3) Címkefelhő


archivum_head.png


feedek_head.png

BEMUTATKOZOM

2015.07.11. 16:55 Mazzag Timea

Timi_nagy 2011.jpg

Timka vagyok, pedagógus és anyuka. Ének-zene tagozatos általános iskolába jártam, itt szerettem meg az éneklést, a népdalokat, itt tanultam meg a furulyázás alapjait Béres Jánostól. Szeretem az embereket, fiatalokat, öregeket, de legeslegjobban a gyerekeket szeretem, mert őszinték és tiszták. Bár francia-matematika szakos tanár vagyok, valamint francia-magyar tolmács és szakfordító, és eddig főleg középiskolákban tanítottam és jelenleg is az AKG-ban tanítok franciát, az elmúlt években egyre több időt töltöttem azzal, hogy kisgyerekes témákkal kezdtem el foglalkozni (népdalok, gyerekdalok, gyerekjátékok, drámajátékok, mondókák, versek stb. gyűjtése). Már csak azért is, mivel a saját és mások gyerekeivel is sokat foglalkoztam, foglalkozom, rendszeresen énekelek, mesélek nekik, játszom velük, dögönyözöm őket, és imádom a gyöngyöző nevetésüket hallani.

2013-2015-ig a budapesti Lycée Français-ban tartottam éneklős-mondókázós foglalkozásokat ovisoknak.

2014 szeptembere óta a budapesti Francia Intézetben tartok francia foglalkozásokat 4-6 illetve 7-9 éves gyerekeknek, illetve vezettem egy ringatózós, éneklős, mondókázós baba-mama klubot Câlinou néven. Ezen kívül a kisebb-nagyobb szünetekben franciás gyerektáborokat is vezetek, a Francia Intézetben illetve saját szervezésben is.

A gyermekek korai nyelvelsajátításával 2009-ben kezdtem el foglalkozni, majd Bán Annamari (www.ketnyelvugyerek.hu/blog) hatására elkezdtem ebbe a témába is beleásni magam, és ha téged is érdekel a téma, ajánlom még a Nyelvbirodalmat is (www.nyelvbirodalom.hu), valamint a nemrég indult Nyelvpalántát (www.nyelvpalanta.hu).

komment

Címkék: francia tábor matematika foglalkozások AKG Francia Intézet Francia Iskola Câlinou

A bejegyzés trackback címe:

https://timkakuckoja.blog.hu/api/trackback/id/tr145363493
süti beállítások módosítása